Off sıkıldım artık kızlar ya pkoluyum adet gunlerım o kadar saçma sapan ki. Bazen 40 bazen 2 ay.. zaten hep ilaçla oluyorum. Ama cok sıkıldım ne yapmam lazım düzene girmesi için akıl verin...... Aralıkta kürtaj oldum hemen geldı adetim. Ama bu ay olamadım bı türlü. 47. Gün oldu. Ve tarlusal kullandım oda dün bitti normalde hemen okurdum hala olmadım kasıgımda sadece sızı var anlamadım. Bırsey söyleyın ne olur 😔 artık hamıle kalmaktan cok duzenlı adet olmayı cok istıyorum. Her ay duzenlı olanları cok kıskanıyorum 😣😣😣😢😔