Merhabalar kıızlar doğum yapalı 10 gün oldu ancak fırsat bulabildim kısaca hemen yazıyorum ayın 20 snde kontrole gittim doktorum suyumun azaldıgını soyledi ayın 26 sı carsamba günü tekrar gel dedi suyun durumuna bakıcaz dedi eğer suyun sınıra duserse suni sancıyla yatırıcaz seni demıstı ama ben suni sancı değilde kendı sancım gelsin istıyordum ben o gune kadar yürüyüşlerimi dahada artırdım geceleri kasık agrılarım bel agrılarım oluyordu ama devamı gelmıyordu tabiki yalancı agrılar dıyordum neyse o gun geldi çattı çarsamba sabah erkenden kalktım duşumu aldım ve her ihtimale karsı hazırlıklı gittim eşim ve annem cunku ıcımden bi ses o gun dogum olucak dıyordu.neyse doktorum geldi muayene olucam bebegımın suyuna bakıcak tabi doktorum karnımı gorur gormez sancın var senin dedi suyumun durumuna baktı milim milim hep azalmalar olmus hic hissetmedınmi dıye sordu hissetmedım gercekten suyum milim milim hep gelmıs sonra alttan muayene edicem dedi ve 5 cm acıklıgın var dedi masallah yolu yarılamışsın dedi hemen yatıs ıslemlerımızı yaptırdık odaya aldılar bizi suni sancı vericekler saat tam 10.30 da suni verdiler kendi sancımda var tabi saat 11.15 gibi suyumu patlatmak ıcın dogumhaneye aldılar suyumu patlattılar ve tekrar odaya gectım daha sonra sancılarım artmaya basladı ebe geldi muayene etti birazdan doguma alıcaz seni dedi 8 cm olmus dedi saat 12 gibi geldi tekrar muayene etti bebegıne dokunuyorum suan ıyıce bi ikın dogumhaneye gidicez dedi ben tum gucumle ıkındım ve dogumhaneye gıdıyoruz dedi dogumhaneye gırdım saat 12 de ve 12:22 de dogum yaptım allahın ıznıylee oğlumu kucagıma aldım 🤲🏻🤲🏻 Çok şükürr gercekten cok guzel bi duygu allah isteyen herkese nasip etsinnn rabbim gercekten kolaylıgını verıyorr 🤲🏻 Bu arada bu ıkıncı doğumum ıkıncı doğumlar gercekten daha kolay oluyormuss☺️ Allah herkesi kurtarsın kolay dogumlar nasip etsin 🤲🏻