Sehane94 39+2 olduk bizde açılma yok sancı yok benim kızında gelmeye niyeti yok 🤷🏻♀️
Aynen benim kızım da gelmiyor ya
Esnn bende ayni 39+3 bekliyorum
Bende 38 1 im oğlumu bekliyorum ama keyfi pek yerinde maşallah hiç gelesi yok gibi 😊
Ben de 39+0 im ama oğlum gelmiyor maalesef 🤦♀️
Birinci kizim 40haftasinda dogdu ikincide boyle acilmamda var istemiyor gelmek 😄
38+4 kızımı bekliyorum ebe ilklerde 42ye kadar beklediğimiz oluyo dedi dun
Çok zorlanıyorummm🤢🤢🤢