misra88 eğer transferden önce progestanın yanında crinone jel de kullanıyorsanız o da kaşıntı yapabiliyor. Doktor bana travozol krem vermişti
Gmzzz 1994ozg bende hap olarak kullandıö ama onum yüzünden 3.5 ay kustum sonra doktor değiştirdim yeni doktorum düşül tehliken yok miye kullanıyorsın bebegi kıllandırır dedi bıraktırdı
1994ozg Gmzzz ya bana hiç bi etki yapmadı da o yüzden dedim tabi gereği yoksa kullanmayın benim tehlikem var hala o yüzden bırakamıyorum :/
Fatmakyny Bende Progestan kullanıyorum kapsül olarak alıyordum fakat doktorum fitil olarak al dedi sadece 2 gün fitil olarak aldım ve feci şekilde kaşıntıya sebep oldu tekrar kapsül olarak alıyorum fakat 2-3 haftadır çok kötü kaşıntıya neden oldu.