Kbraergl_1 Zelss ben bugün aldım sleepy 1 numara ama çık küçük geldi gözüme herkes oluyor diyor ama elim büyüklüğünde alırsan bende 2 numara ama markalara göre değişe bilir
Hmsregmze Zelss bence cok almayın. Zayıf mı olacak kilolu mu belli olmaz. 1 numaranın cok kullanılacagını dusunmuyorum.
Poncikveannesi Ben çok büyük paketlerde almicam her an numarası değişebilir o güzel bacakcıklarını sıkmasın tontişlerin sonra
Dilararas Ben 80 Li iki paket 1, 1 paket de 2 numara aldım ilk çok kullanılıyor çünkü bazen günde 10 kere bile değişiyor 🤭
Durkayaelmas Zelss ilk oglumda direk 2den baslamistim bunda yinede alim dursun dedim az gelirse yine alinir artik yapcak bisey yok
_elsm_ Zelss ben 20 tane 1 numara 20 tane 2 numara aldım önce denemek istedim pişik yapmazsa daha büyük paket alırım diye düşündüm