Mervemm Hll3840mhmt yok canim benimde çıkıyor ovala birsey olmaz. Benim bi ara yarisi bosa akti arkadaşım doktor sordum birsey olmaz dedi birazda olsa girmiştir iceri dedi.
Hll3840mhmt Kbr123kbr bana 1 gün iğne 1 gün asprn dedi bi doktor ama emin olamadım napsam diye siz nasıl kullanıyorsunuz? Aspirini 33-34 . Haftada bırakacaksın dedi
Hll3840mhmt Kbr123kbr iğne için normal doğum olursa sonrasında 1 hafta sezeryan olursa 20 gün devam dedi
Kbr123kbr Hll3840mhmt Bana da 36.haftada asprin bırakılcak dedi ama iğneyi sormak hiç aklıma gelmedi bide asprini bırakınca bişey olur mu ki diye enndişeleniyorum😔😔
bir_pasa_annesi Hll3840mhmt cnm bende kullanıyordum iğneyi sabah 10 11 gibi hapıda akşam kullanıyordum hapı 32 haftada kesti şimdi tek iğne kullanıyorum
Hll3840mhmt bir_pasa_annesi sizde çok müydü pıhtılaşma bana bi gün iğne bi gün hap dedi ama ben hergün sadece iğne yapıyorum haptan emin olamadım
bir_pasa_annesi Hll3840mhmt valla bilmiyorum orasını tahlillere baktı hamile kalınca ikisini de kullanacan dedi kullandım 32 haftada kesti hapı su an iğne kullanıyorum 36 haftalığım
YagmrK Hll3840mhmt 2 gende pıhtılaşma var benim ikisini de en başından beri alıyorum hatta Doğumdan sonra da devam edecek mişim. Doğuma ne kadar kala bırakırım bilmiyorum ama
Hll3840mhmt bir_pasa_annesi benim de 1 tane oldu ben testi staj yaparken yaptırmıştım annemde olduğu için iyiki yaptırmışım tedbir amaçlı yoksa 3 düşük olmayınca yapmıyorlarmış sanırım
bir_pasa_annesi Hll3840mhmt ewet öyle bende 2 tane yaptığımda gittim 3 düşük yaptım dedim bilerek iyiki de yaptırmısım buda duramazdı karnımda
Hll3840mhmt Kbr123kbr olmaz inşallah canım iğneye devam edecen ya içini ferah tut çünkü hep bıktırıyorlar o sıralar ki doğumda sıkıntı olmasın diye