rapuz Bana da 35+0’da erken doğum riski dendi, sancılarım çıktı nstde, hatta lekelenmem vardı. Doktor istirahat verdi. Suyu da iyi, müdahaleyle sancıları durdurdular. Ben normal doğum istiyorum, doktorum da normal doğumu bekliyor ve bir engel olmadığını söylüyor. 37’ye kadar istirahat edeceğim, sonra istediği zaman gelebilir diye harekete, yürüyüşe başlayacağız. Bana doktor 37’de sezaryenle alalım deseydi ciddi şüphe duyardım açıkçası. Tıbbi bir gereklilik varsa evet ama durup dururken sezaryen istemiyorum kesinlikle.