8+2 sürekli yorgun hissediyorum kendimi hep yatmak istiyorum sabahları erken kalkıyorum normalde 2-3 den aşağı kalkmayan ben 😑iştahım çok açıldı mide bulantım nerdeyse hiç denilcek kadar az bu ayın başına gitmiştim doktora 1 ay sonra gel dedi ikili test için ben yaptırmak istemediğimi söyledim ama yinede gelmemi istedi ama çok merak ediyorum içerde napıyor gelişimi nasıl sağlıklımı keşke hep bakabilsek çok meraklanıyorum