Kızlar merhaba.. 17 haftalık hamileyim bende alerjil rinit(saman nezlesi) var hamilelikte daha da arttı. Sanki burnuma mandal takmış gibi nefes alamıyorum burnum ödem olmuş iyice burnumdaki ette cok büyümüş doktorum beni kulak burun bogaza yonlendirdi orada da lordes hap ve burun sprey verdiler. Kullan sorun olmaz dedi kadın dogum doktorumda. Ama prospektüste hamileyseniz kullanmayınız yazıyor. Bir tane kullandım ama napıcam bilmiyorum cok korktum. Bu durumla karşılaşan var mı??