Prensesss meleklerimm2 canım karnın sertleşmesi rahmin kasılmasıyla oluyo ağrıda varsa ve düzenliyse dr bir görün muhtemelen yalancı doğum sancılarındır
XyveAnnesi meleklerimm2 bende 35. haftamdayım,karnımda sertleşme ve sancım oluyor ara ara,korkulcak birşey değil,doğuma hazırlık sancıları,rahim hazırlıyor kendini,uzun sürerse dr una danışmanda fayda var...
Snamp meleklerimm2 bende 35+5 1haftadir taş gb oluyor biraz ayakta dursam iş yapsam karnıma ağrılar giriyor
meleklerimm2 Prensesss evet aynen onun gibi kontrol günüm pazartesi cnm gittiğim zaman doğuma alırlar diye korkuyorum açıkcası
Prensesss meleklerimm2 korkma benimde ara ara gün boyu devam eden kasılmalarım oluyo almazlar öyle hemen doğuma, doğum sancısı şiddetli oluyo ve gecmiyo ağrısına dayanamayıp gidiyosun zaten dr a 32 haftamda kanamam oldu artı sancım da cıktı nst de yinede almadılar doğuma 3 hafta gecti bile inş zamanında doğarlar
MerDa Benimde oyle canim nst de sancim ciktigi zaman karnim taß gibi oluyordu sancin geliyor demek ki ama oyle basit sancilarla doguma almazlar benim arada hala sertleşiyor normaldir ama kontrole yine de git sen
Annesed meleklerimm2 çok afedersiniz akıntı da artışı olan var mo benim son bi kaç gündür çok arttı 🤔
meleklerimm2 Annesed benimde öyle cnm dikkat etmemiz gerekiyo internetten araştırdım banyo yaparken vajinaya şu tutmamamız gerekiyormus günlük ped kullan