minikmucizem11 Bu mevsimde herşey dahil bulmak biraz zor canım ama. Bu tarafa gelen kişi otelde vakit geçirmemeli bence. Geneli de öyle yapıyor. Oda kahvaltılı bir yer tutup geceye kadar etrafı geziyorlar. Sezonluktur çoğu hotel. Yaz kış olanda da fiyat biraz yüksektir. Ama kalite oteldir orası. Bu tarafa gelirsen otelde kalmak istemezsin çok fazla. Buna emin ol.