Merhabalar,
2,5 sene önce göğüslerime silikon taktırdım(emzirmeyi hiçbir şekilde etkilemiyor). Son zamanlarda sol göğsümde çok şiddetli bir ağrı hissediyorum hatta kalp ağrısı sanıyorum. Bugün estetisyenimle konuştum normal olduğunu söyledi ama yinede ultrason istedi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba biraz endişelendim .