Esrakurukuz biz şuan 29+4 teyiz..35,36 gibi alırız diyordu ama kızımın kilosu düşük çıktı doğum kendiliğinden başlamazsa 38 i bekleriz dedi....özel dr a gidiyorum ben uygun fiyatlı emzirme eğitmi buldum gidiyim mi dedim biz sana vericez eğitimi dedi .. 32 de meme ucuna bakıcam ve eğitime başlıcaz dedi .. ilk 3 gün sütün qelmeyeblir çoğunlukla herkesin böle oluyor ama devamnda sütünün gelmesi senn elinde dedi .. yannda yardımcı brileri mutlaka olsun uykusuz ve yorgun kalmadan huzurlu dingin olursan sütün qelir dedi... şuan pompa alma dedi zaten ihtiyaç olduqunda ya kiralar yada stın alırsınız dedi.. bebeklerinizin durumuna göre karar veririz dedi.. benim 1 yaşına gelmiş hala mama vermeden emziren hastalarım var dedi .... olduki sütün gelmedi problem değil anne sürüne yakın mamalar var dedi ... kafana takma gelcek mi gelmyecek mi diye akışına bırak dedi ..