Öncelikle biraz uzun ☺️geçen sene doğumdan 6 ay sonra evladımı kaybetmiştim zor bi süreçti tam 1 sene sonra hamile olduğumu ögrendim 🙏 hamileliğim pek rahat degıldi miğde bulantılarım 9 ay devam etti 39+5 e kadar geldim öncesinde 37 de Başladı ağrılarım yalancıymiş daha sonra geçti bu sefer ağrı çekmedim 06.03.2020 sabahı 2.30 da bi sancı geldi Uykudan uyandım tuvalete gidip kontrolediyordum acaba suyum geldi mi diye sancılarıda takmamaya başladım umudum kesilmişti sezeryan olucam diye yalancı füyordum baktım ciddi sancı bu etrafı topladım eşimi kaldırdım sakin sakin kalktı bindik gittik arabaya hastanede ebe muayene etti çok güzel dedi 2 saate doğurursun 6cm dedi Ben sok sadece eşim yanımdaydı sancılarda elini tutuyordum ebe gelip gelip bakıyordu büyük tuvaletini yaparmışçasına olduğun zaman her seferinde beni Çağır diyordu En son suyumu patlattı ondan sonra sancıların şiddetlendiSaat 3:00’te doğumhaneye girdim 4:30’da bebişim kucağıma aldım çok güzel bi duygu ❣️🌺🌺🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin soru sorarsanız cevaplarım😊