__meczup__ hazal2131ds kan sulandırıcı hem çabuk hamile kalırsın hem bebek tutunur. Önceki düşüğün sebebi neymis?
Melikerem_17 hazal2131ds tam 40 gün sonra adet oldum ondan sonra 1 adet daha gördüm şimdide hamileyim
hazal2131ds Gizem_ozan0909 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤗. Ben düşükten sonra parça kaldığı için kürtajda oldum aynı gün bugün ultrason da bakınca temiz göründüğünü söyledi. Kürtaj olduğum için bilemedim.
Tugba_58 Gulbeyazk bende 21 haftalık düşük yaptım 10 ay sonra hamile kalabildim bu ay ovülasyon testi kullandım ondan sonra kaldım belkide olucağı vardı rabbim uygun gördü belkide .
Gizem_ozan0909 Tugba_58 canım sormak da istemedim ama 21 haftalik 5 atlık bebek neden düşük yaptın düşük riski o ayda en az oluyor o yuzden
Gulbeyazk Tugba_58 aynen canım ol demeden olmuyor buna da şükür Rabbim isteyen hicbir kadının kucağını boş bırakmasın
hazal2131ds __meczup__ 10. Haftada kanamam başladı 3 gün hastanede yattım düşük tehdidi var diye sonra taburcu oldum kanamam devam etti. Tekrar doktora gidince ense kalınlığı göründü bebek sağlıksız vücudun atmak istiyoe dediler. Sonrada düştü ztn. Genetiğe gönderdik sonucu bekliyoruz şimdi.
cerrah61 hazal2131ds o zaman sizin de büyük ihtimal sağlıksız bir gebelikti, hayırlısı böyleymiş Rabbim tekrar nasip eder en hayırlı zamanda. Siz bence de sonuçlara kadar en azından bekleyin, sonra tekrar bir görüşme sağlar ona göre denersiniz 🤲🏻💕
EbruSevban hazal2131ds bende Aralık'ta kürtaj oldum 2ay korun dedi doktorum 3.yani bu ay bıraktık şuan 5+2yim salı kalp atışını dinlemeye gidicez umarım hayırlısı olur. Dr Kağan Kocatepeyi dinledigimde YouTube da ilk Adetten sonra korunmasız ilişkiye başlayabilirsiniz diyordu adetten sonra rahim eski haline dönüyormuş hakkında hayırlısı olsun inşallah🙏
hazal2131ds EbruSevban ilk adetten sonra deneyeceğim bende allahım nasip eder inşallah hayırlısıyla. Allah kucağınıza almayı nasip etsin.
Gulbeyazk Gizem_ozan0909 benimki servikal yetmezliktendi büyük ihtimal onunki de öyledir yada kan uyuşmazlığı diye düşündüm ben
Tugba_58 Gizem_ozan0909 canım plesenta bebekten ayrılmış şans dediler bunun bişeyle alakası yokmuş nadir çıkıyo dediler kader işte
BegumIscanTunc hazal2131ds 3 haftalık düşük yaptım Eylül 2019 da doktorum 1 hafta korun sonra cinsel hayatına devam edebilirsin dedi dediği gibi yaptık ve ben tekrar hamile kaldım bu seferki dış gebelik oldu 2 hafta hastanede yattım ve iğneyle dış gebeliği sonlandırdılar o zamandan sonra doktorumu herşeyimi değiştim şimdi 3 aylık tedavimin sonuna geldim inşallah tekrardan başlıcaz 🤲🏻
hazal2131ds BegumIscanTunc rabbim hayırlısını versin inşallah tez zamanda olur. İşte bende bundan korkuyorum. Doktorun her dediğini de körü körüne inanmak istemiyorum. Ama süreklide bişiler duyuyor insan sağdan soldan. Hakkımızda hayırlısı.
__meczup__ hazal2131ds anladım vardır bunda da bir hayir Allah'ım sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin