Bana da devletin ödediği folik asit olan folbioldan verildi hamile oldugumda ama bu hamileler için ve daha öncesinde kullananlar için mg çok fazla olduğu için anında öğrenir öğrenmez bıraktım.yutkunmamda sorun oldu geceleri uyuyamadım içince.hemen bir arkadaşın uyamasıyla bitkisel olan folicUs başladım.0,400 mikrogram.yani diywceğim o ki folbiolu bir tableti 5 mg=folicUs'usun 4 tabletine.folbiol kullananlar günde 1 tabletle aslında 4 tane bitkisel folik asit kullanıyorlar.hemen kesin ilacı yan etki yapıyor.ben şuan 26 hftalık hamileyim hala elimde bulunan folicUs kullanıyorum