Bdee07 Tecrübeli anneler bilir bebeği anne karnında hareketli olup doğuncada çok mu hareketli oldu yoksa tam tersi uysal mı 😁😁 çok merak ediyorum benim kızım hiç durmuyor kaburgalarımdan çıkıcak ayakları 😁
pyymamm Bdee07 benim cok asırı değil hareketleri dedim doktora baskalarının cok hareketliymiş uyutmuyomus dedimde onlar doğunca hiperaktif oluyo dedi dr 😂 inş içerdeki gibi sakin olur kızcemde
Sudenaz34 Benimde masallah cok hareketli 5 dk bile durmuyor ogluşum 🤣🤣🤣sanki içimden çıkıcak gibi hissediyorum