Benim ilk 17. Haftada başladı o akıntılar çok korktum hemen dr a gittim,çok şükür bebeğimin suyu gayet iyiydi.Doktor akıntılar normal olabilir dedi fitil verdi kullanamadım onun yerine saf sirke kullanıyorum o su gibi akıntılar geçti diyebilirim.Vajinal mantar su gibi akıntı yapıyor.Doktorum suyun gelse bir anda foşş diye gelir demişti Allah korusun.Siz tabii ki de doktorunuzu bilgilendirin ama içinizi ferah tutun diye anlattım.🙂