Ylzmeric Bugün doktora kontrole gittik 1950 gr 44 cm başı aşağıya dönmüş. Sizde durumlar nedir kızlar.
Oglusumbebegim Ylzmeric canım ben 33 haftaligim 2150 gram doktor çok kilolu sen normal doğuramazsın falan dedi ama sanki abarttı mi yorumlara bakıyorum herkesin ki böyle 😊 korkuttu doktor ya sana aciyorum nasıl dogurcaksan falan dedi kafası büyükmüş ama
Dudubicerr Ylzmeric kilosu az dgl mi etkilemek istemem tabi ama normal mi doktor ne dedi bununla ilgili
Poncik77 Ylzmeric dua et kafası daha fazla büyümesin yoksa normal doğum biraz zor dedi ama inşallah büyümez 🙂
Ylzmeric Poncik77 benimkinin küçükmüş şanslısın falan dedi ama bakalım :)) bir açmazda doğurmaya valla
Ylzmeric Poncik77 amaan bişekilde cikicaklar :)) sorun etme sağlıkla kavusalimda. Nasıl doğduğunun önemi yok
Ylzmeric Dudubicerr normal dedi zaten annesi olarak 2800 gr 48 cm doğmuşum birazda ailesel faktörlere bağlıymış. Ama suanlik iyi çok şükür.