Kızlar ne durumdasınız normal şartlarda 9 günümüz kaldı tabi hiç belli olmaz erkende gelebilir geçte gelebilir fakat bebeğim resmen midemde çok yukarda aşağı inmiyor kesinlikle ne yapıcam böyle son saate kadar belli olmuyor gerçi doğuma 1 saat kalada aşağı inebiliyorlarda ama endişelenmeye başladım bende normal Doğumdan ziyade sezeryandan korkuyorum tamam rahat a ama sonrası için aşırı korkuyorum 38+5 olduk napıcaaazzzz hareketlerim aşırı kısıtlandı hiç rahat edemiyorum karnımın sağ tarafı zaten uyuşmuş artık o kadar gerilmekten toplanmasından 😔😢