İnanın kilo kafaya takılacak bir şey değil. Benim doktorum boy babadan kilo anneden geliyor demişti ben çok zayıf bir yapıdaydım kızım da 2750 doğdu. Önemli olan doğduktan sonra güzel besleyip kilo aldırabilmek. Zaman zaman gelişimleri öne geçiyor zaman zaman duruyor ya da geriliyor bunlar normal şeyler. Sizin bir şeye üzülmeniz kafaya takmanız bile onun gelişimini etkiliyor. Az az sık sık yiyin diye boşuna demiyorlar. Ara öğünlerinizi çoğaltın. Süt, kaşar, ceviz, muz, bol meyve bunlar bebeğin gelişimine faydalı besinler. Şimdi ikinci gebeliğim tecrübeli olduğum için çok rahatım gereksiz yere üzülmeyin ☺️