Fasulyemizzz 34 haftada benimde kontrolum vardı 2300 dü ozaman benim doktorum birhafta geride kilo olarak 2500-2600 olması lazım dedi carsamba benimde kontrol var 36+3 oluyorum bakalım ne dicek sizinkiside zayıf degil aslında hızlı kilo almıyor sadece doktorlar icin önemli olan bir öncekine göre bira daha kilo alması az almıs cok almıs umursanmıyo dogumda 2,5 ve üstü normal sayılıyor zaten