Merhaba arkadaşlar, suanlık 6+3 üz ama kese bir haftadır aynı büyümüyor. Beta hcg 4 günde 1100 den 16bine çıktı şuan 16.120 ama kese çok küçük bu şekilde yaşayanlar var mı? Geç döllenme yada boş gebelik olabilir dedi doktor. 10 gün sonra tekrar gel dedi . Bekliyorum bakalm neler olacak