_betul_ benimde 5 gunum var bende yapmaya korkuyorum. Günüm gelsin yapayım dedim. Ama benimde ovulasyonlarim ilk başta hep senin ki gibiydi 5. Gün koyu oldu diğerlerine gore sorduğumda daha var dediler bende aralıklı değerlendirme yaptım daha değil-dir diye sonra 5 6 gün daha yaptım iyice silik olunca sinirlendim bıraktım kesin yumurtlama o gundu diye artk tuttu mu tutmadı mı bilmiyorum sen gibi beklemediyim. Insallah hayirlisiyla bekleyenler olarak hepimizin olur.