Merhaba,
ikili test için zeynep kamildeydinm doktor cinsiyetini merak ediyor musun dedi erkek gibi ama belli de olmaz bi 10 gün sonra net olur dedi. Sizce 11 hafta sonunda görmüş olması mümkün mü? Başka bir doktora gösterdim (peritanoloji değil) normal uzmandı o sallamıştır yüzde elli tahmin ediyosun zaten dedi napacağımı bilemedim 😂 benim gibi erkek diyen varmı erkenden?