gulsah98 bende hamile kalmamla vücudumun belli yerlerinde kaşıntı oluyordu sinek ısırır gibi kızarıp sisiyirdu orası sönmeden başka tarafımde ne kalçam kaldı ne bacak ne sırt nede kasık bolumleri.once kızarıp sisiyor sonra kaşınmaya başlıyor.ama doktora falan gitmedim.