Msl-sh erkek olma şansı yok ki doktor ultrason da bakıyor görüyor kız olduğunu siz hislerimiz le mi erkekmi kızmı diye düşünüyorsunuz
Siz erkek istediğiniz için içinizde öyle bir his var erkek olma şansı 0 doktor kız dediyse
Böyle sormanız çok saçma geliyor yaa
Sen erkek hissediyon diye 6 aylık bebek erkek olucak hali yokya
Keşke daha mantıklı şeyler sorulsa burda