AATozarr ilknurd Ben pişmişine tahammül edemezken iyi yemişsin çiğ balığı birde ilk haftaların da 😂 Gebeliğin hiçbir döneminde çiğ et balık asla yenmemeli ,en fazla bakteri oluşturur ama ,umarım olmaz o da .
Bugleminannesi ilknurd ilk 3 ay bebek anneden beslenmez. Senin kanından organlsrini hızlı bir şekilde oluşturmaya başlar .12. haftadan itibaren senden beslenir. Ama tabiki özellikle çiğ balık et tavuk yumurta bu tarz şeylerden uzak durun . Yari pismiste yemeyin ileriki haftalarda sorun yasatabilir size .
Manyakcadl ilknurd bisi olmaz ins cnm, doktorum bana 12. Haftadan sonra cooked roll lar var ya o sekilde izin verdi (sushico da var pismis) 😉
Hanife4416 Canım bebeklerin ilk 3 ayda yedikkerinden besleniyorlar diye biliyorum ama bagışıklık sistemini bozabilr diye tahmin ediyorum inşallah buda bebişine zarar vermez
AATozarr Deletedmom137 Çok severim balığı hiç dayanamam ,ama ilk zamanlar çok zor oldu pişirmek bana da ,genel de fırında yaptım hep ama koronalı gibi korunarak ayıkladım o balıkları 🤣🤣
Deletedmom137 AATozarr aahah kız o kızartma kokusu baş döndürücü bir etki yapıyor bende insan sevdiği şeylerdenmi tiksiniyor ne😃
AATozarr Deletedmom137 Ayh🤣 sen böyle yazınca kızın bitanesi geldi aklıma , kocamı çok seviyorum ama hamilelikten ondan midem bulanıyor diye 🤣🤣🤣 töbe töbe 🤣
Deletedmom137 AATozarr hajajjaj yaaa o benimde başıma geldi afedersin eşim öpmeye kalkıyo içimden kustuğumu hayal edıyorum adama bunuda söyleyemiyorum 😂😂😂😂😂
duygusm ilknurd Türkiye’de sushilerde çiğ et pek kullanılmıyor. Ben yıllardır yerim, yine de toksoplazmam negatif çıktı. Büyük ihtimalle bir şey olmaz ama doktorunuza durumu belirtmenizde fayda var yine de.
Ecrinbzkrt ilknurd cnm valla ben. 7haftalıkken midye yemiştim sayısını bile hatırlamıyorum bısey olmaz allahın izniyle suan senle beslenmıyor cünkü
ElifOncul Benim doktorum eger yasak olsaydi Cin de tum kadinlar ac kalmisti demisti cok mantikli geldi:) dikkat etmekte fayda var genede ama bi kac kereden Zarar gelcegini sanmam
Oglusumbebegim ilknurd inşallah olmaz canım sıkma canını ben de ilk haftalarda hamile oldugumu bilmeden hap içmiştim üniversite hastanesine gittim doktor ya hep ya hiç kuralından bahsetti. Bu haftalarda (allah korusun )etkilendiyse düşermiş etkilenmediyse normal seyrinde devam edermiş gebelik