Ayy diğer çocuklarda karar verip koyyordum şimdi benim 2 si büyük buna bir türlü isim bulamıyoruz herkes başka bir öneri ile geliyor onun dediğine onay versem o küsüyor öbürüne onay versem diğeri küsüyor oy birliğine varamadık gerçi hiç içime sinen bir isim olmadı daha