40+5 e kadar bebeğimi normal doğum ile doğurma hayalleri kurdum. Fakat 36. Haftadan beri baş ve vücud gelişimi önden gidiyordu. Kilosu 3500 küsür dü.40. Haftaya kadar 4 kiloyu bulabileceği için Çatı muayenesi yapıp doğum şekline karar vermek istediler fakat ben normal doğum istediğim için bekledim . 40. Haftaya kadar . 4 kilo olmuştuk. Özelde de devlette de çocuğun başı kanala girmedi. Ya uzun ve sancılı bir doğum olur ya kanalda kalır bebeğim başı geçmez sonunda sezeryana dönersin dediler. Merdiven indim hurma yedim yürüdüm ama ne çare Ben artık sezeryan günü almaya hastaneye gittim. Doktorum “ istersen Suni sancı ile başlayalım. İlk doğumun denemekte fayda var dedi. Tekrar umutlandım. Hemen iki saat sonra yatış verdi. Saat 15.00 gibi alttan suni sancı başladılar. Sonra damardan, Açılmayı kontrol ettiler, hiç açılmam yoktu başta, suyum falan çok iyiydi. Bebiş, aşagı inmemişti. Gece 24.00 e kadar suni sancı yedim. Şiddetli bir kasılma hissetmedim. Nts de sancım çok iyiydi. Ben hissetmesem de.. 5 santim açılmam oldu. Ama doktor kafasının hala yukarda olduğunu söyledi. Kanala hiç girmemişti. Artık Doktorunda ümidi kalmadı. Sezeryan a dönelim dedi. Kabul ettim 00.40 da bebeğim yanımda idi. 4090 kilo doğdu. 29.02.2020 🥰
sezeryan dan 6 saat sonrasın da ayağa kalmaya çalıştım. Ne kadar çabuk hareketlenirseniz sizin için onkadar iyi, şiddetli boyun ağrım oldu. Kahve kas gevşetici ağrı kesici ile 4. Günde anca biraz daha iyi oldum. Bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı, 5 gün küvezde kaldık, antibiyotik tedavisi gördük. Şuna kızımız çok şükür iyi