Gizem12 Kızlar son adete göre 5 haftalık gebeyim ama ayakta biraz durunca hemen adet sancısı gibi ağrı giriyor belim ağrıyor sizce normalmi
[silindi] Gizem12 normal canım ben 8 haftaligim hala var bende uzan dinlen kramp giriyor bazen aşırı ağrı oluyor dinlenince geçer insallah ❤️
Tuqceee33 Gizem12 kanama olmadığı sürece korkma ağrılar normal doktor kontrollerini aksatma canım kötü giden bir şey olsa dahi erken müdahale her zaman iyidir sağlıkla kucağına alırsın inşallah🌸🙏🏻
Nuriay Gizem12 normal sancilar canim korkma adet olunca bile bu seyler oluyor kaldi ki gebelikte olucaktir 9 ay boyle seylere aliş Rabbim yardimcin olsun 😍❤
Haticee06 Gizem12 Canım benimde aynı şekilde 4+6 ve dün gece aşırı ağrım oldu sanki bi kuvvet kasıklarımdan aşağı doğru ittiriyo gibiydi ama çok şükür biraz uyuyunca gecti 😌
Gizem12 [silindi] evet dinlenince geçiyor ama ikinci gebeliğim bu ama hiç böyle olmamıştım oyuzden korkuyorum acikcasi
[silindi] Gizem12 benim ilk ama dr gittim çok sancım var diye o zamanlar bende 5 haftaliktim rahmin büyüyor normal dedi kanama olmadığı sürece normaldir canım kendimden biliyorum geceleri uyutmuyor bugun sabaha kadar elim karnimdaydi agrim çoktu heran adet olucakmisim gibi
Gizem12 [silindi] evet canım sanırım öyle kanamam falan yok şükür Rabbim kucagimiza almayı nasip etsin ❤🤗
Gizem12 Nuriay daha keseyi ve bebeği göremedik salı kontrolum var oyuzden korkuyorum ama herşey güzel olucak inanıyorum 💎🤗
Nuriay Gizem12 elbetde her sey guzel olucak dua edin her şey Allahın iradesiyle olur hep ona dua edin
[silindi] Gizem12 çokta büyük değilsin ya bende evlenir evlenmez hamile kalsaydim bende suan 2.hamileydim emin ol 18 de evlendim suan 21 yeni girdim bugunlerde
melike_glr38 Benımde cok agrıyo bellim kaşık agrılarım namazı bıle oturak kılıyom doktor normal dıyo rahım büyüyormuş bebek yerleşmiyormuş arada bende korkuyom kontrol gıdınce gorcem İnşllah yavrumu 🥰 6haftalık hamileyım kesem görünürmü
[silindi] Gizem12 biz 2 buçuk yıldır istedik ama allah nasip etmedi bi sorun yoktu ama sebepsiz infertiliteydi şükür ummadifim anda geçen ay hamile oldugumu öğrendim eger olsaydi ilk senemde suanki 2.olurdu valaha🤭🤭❤️❤️❤️
Gizem12 [silindi] olsun Rabbimin bir bildiği vardır elbet . Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin isteyen ve hakeden herkese🤗🤗