Hamileliğin 32. Haftasında olup lansor kullanmaya devam eden var mı arkadaşlar bana BiKaç ay önce doktor yazmıştı ama eczacıda 7. Aydan sonra kullanma dedi içmemeye çalışıyorum iki gün oldu Bırakalı ama midemin ağrısından ve yanmasından hiç uyuyamıyorum kullanan var mı aranızda napacağımı şaşırdım 😢🤔