Ozlemmdefne Deletedmom127 ayy aynen bende öyleyim ve galiba orası daha hassas eli kolu orda olunca canım acıyo 😅
Btlisblr Normal canım normal bende yaşıyorum karnın gerildiği çocuk büyüdüğü içinmiş artık sığamıyor bebişin
Deletedmom127 Ozlemmdefne nerden biliosun eli kolu diye 😃merak ettim belkide benimki de eli ayağı ordadir 😃 üf keşke bende anlasam
Ozlemmdefne Deletedmom127 ya kontrole gittiğimizde doktor baş geliş pozisyonunda diyo ya ordan eli ayağıdır diyorum bende anladığımdan değil yani😂
Deletedmom127 Ozlemmdefne valla benimki dönmüş başı aşağı doğru. Bana geliyo ki göbeğimi parmakliyo hahahaha 😂