Bende ilk baslarda iciyordum ara ara 1-2 tane, ama sonradan sigaradan ve sigaranin kokusundan tiksinmeye basladim. Sokakta gecen biri ictiginde bile öluyorum. Ve tam 7 senedir bagimlisiyim, gercekten olmazsa olmazimdi. Bende tersi oldu hamilelikte, neyi cok seviyorsam ondan cok tiksindim