Bburcin 10+3üm kızlar bel ve sırt ağrılarım oluyor ilk oğlumda hiç yaşamadım benim gibi olanlar var mı normal mi
mikican Normal canım normal ben de çok çekiyorum 11 haftalığım 2 haftadır bel ağrım var doktora gittim bi sıkıntı yok dedi bulantı kusmam yok bende de gebelik belirtisi bel ağrısıymış. Sağdan sola bile dönerken canım yanıyor belime resmen bıçak saplanıyor.