Elifaydogan06 Bebek hemen gözükmez o yüzden herkes gözükmüyor demiş ben 5+4 te gitmiştim sadece kesem gözükmüştür bebişimiz gözükmüyordu buna biraz alınıyorsun ama görünmemesi çok normal daha sonra 7+4 te gittim bebeğim 1.5cm olmuştu yani senşn ki şuan mercimek kadar olması lazım görülmemesi normal ki bende göremedim ama gözükür ilerde normal yani