Kızlar ben 20. Haftamdayım aşırı derece de halsizim ayaga kalkıyorum 10 dakıka duramıyorum hemen yatmak istiyorum napıcam ben psikolojim bozuldu resmen dün acile gittim tansiyonum 10a 5 cıktı serum verdiler biraz kendime geldim ama bugun yine aynıyım 🤔🤔🤔 var mı böyle olanlar