BuFi2012 canım gebelikte sulcid uyguylanıyor. Ama ben boğaz enfeksiyonunda kullanıldığını ilk defa duydum. Genelde klomaks , aıgmentin 1000 mg yazarlar.
Şimdi netten baktım da alt ve üst solunum yolu enfesyonunda kullanılır diyor. Gebelik katagorisi B imiş. kullan yoksa bronşit filan olursun bu defa daha ağır antibiyotik kullanmak zorunda kalırsın. Birde sıcak ballı süt iç boğazını öksürügünü yumuşatır.