Kızlar herkese kucak dolusu sevgiler bir sorum var bilgisi olan yazabilirse çok çok sevinirim. Geçen ay düzenli olan adetim 5 gün gecikmeyle geldi gecikme olduğu için bir dahaki adet takvimini bilemedim. 29 günde bir oluyorum acaba gecikmeye göremi hesaplamam lazım yeniden? Yani gecikme sonrası gelen adetten mi başlıycam saymaya 🤷♀️