Kızlar merhaba 11+3 gunluk hamileyim. Öksürük ve boğaz ağrım var bugün birde burun akıntısı başladı. Dün gece e acile gittik doktor antibiyotik verdi (Amoklavin Bid 1000mg) daha önce gebelikte kullanan var mı? Bebeğime Bi zararı olur mu acaba.. Ve çabucak iyileşmek için tavsiyeleriniz var mıı..
Biraz uzun oldu kusura bakmayın şimdiden teşekkürler 🐣