Bulanti icin ne yapiyorsununuz? Benim tam 6. Haftamin sonunda aniden basladi hicbir sey yokken.. suan 7+3’üm ve cidden bulanti cok yormaya basladi. Cikaramiyorumda, bulanti ile kaliyorum. Sadece sabahlari degil, gun icinde ve aksamlari da oluyor hatta aksamlari daha da siddetleniyor.
Kizarmis ekmek ve peynir zorlayarak yiyebiliyorum.. Siz neler yapiyorsunuz?