Hiranuuurr [url=https://hizliresim.com/kAMwNo][img]https://i.hizliresim.com/kAMwNo.jpg[/img][/url] kızlar lütfen karartma yapabilir misiniz ?
Minikkurbagam Hiranuuurr canım yakınlaştırıp gözünü azıcık kısınca çizgi gözüküyor. Ama biraz yayılmış gibi tekrar test yapmanı öneririm
Hatice_ceylan Hiranuuurr senı uzmek ıstemem ama zaten test bı 5 10 dakka bekleyınce pembe oluyor canım . Malesef yok ama ınsallh olur
Hiranuuurr Ya aslında test bozuk değil çizgiyi görebiliyorum ama kameram bozuk o yüzden böyle çıktı ondan dolayı karartma istemiştim
Deniz_11 Hiranuuurr ben baktığımda sadece tek çizgi görünüyor canım .Neden erken gebelik testi denemiyorsun
Hiranuuurr Deniz_11 şimdilik elime bu geçti inan ben görüyorum ama kameram odaklamıyor ya göstermiyor ikinciyi inat edermiş gibi 😄 ama bana burdayım diye bağırıyor
Deniz_11 Fotoğraf yüklemeyi henüz bilmiyorum yoksa ben gönderecektim sana üç gün oldu hamile olduğumu öğreneli inanmadım iki kere yaptım o yüzden dedim o yaptığın test biraz aldatıyor
Hiranuuurr Hatice_ceylan ama ben beklemeden oldu hemen fotoğrafı geç çektim damlatır damlatmaz çıktı böyle
Hatice_ceylan Hiranuuurr test ben yaptım rengı olmadı koseye koydum . Bıde eltım elıne almıs geldı hayırlı olsun dıe ama bız ıkı tane test yaptık testte sorun olurmu acaba dıye ıkısındede bıraz bekledık sen gınede bı doktora gıt