Ireem7 ben ablamam ama erkege benziyor gibi de o kordon da olabilir .ama yine de erkek veya kiz olablir .tam giremedim aşağıyı. Ama benim oğlum da boyle düz bakmıştı bacaklari acik görmüştüm. Sonraki haftalarda erkek demişti doktorum .o da boyle bakıyordu 😅