Hakki_irem Kizlar hastane çantası hazırlıyorum bebekler icin tulum şeklinde setler mi daha iyi olur alt üst takımlı setler mi🙏
Pearly Hakki_irem alt ust daha iyi olacagını dusunuyorum. Cunku bebeklerın kemık yapıları tam olarak olusmadığı için tamamen cıkarıp alt değiştirmesi gıyıp cıkarması zor olacagını dusunuyorum
Nuremine Hakki_irem alt üst takım daha iyi oluyor ben üç takım koymuştum birde iç zıbın alın normal zıbın olmuyor gonek bagi düşene kadar iç zıbın giydirirsiniz ben iki takım almıştım onuda
Kvlkgzmerhn Tam bi fikrim yok ama alt ust daha iyi olur sanki altini degistirmek icin tulumun komple düğmesini acmak zorunda kalirsin onun yerine pijamayi asagi indirirsin 😆🙏
Mommy1 Ben bi tulum koydum sapkasiyla beraber birde altli üstlü zıbın seti. Once zibini giydirecez ne olur olmaz diye yedek koyulmasi lazim zaten
Mommy1 deletedmom259 valla ben cok koymadim dedigim gibi 1tulum bi de alt-üst takim koydum yani 2 takim. Gerek olursa evden aldırırım zaten bence sende fazla koyma
Mommy1 deletedmom259 :dddd haftalarca kalmayacaksaniz hastane de cikarin en fazla 1gece yatiriyorlar zaten aksi bi durum olmadığı sürece... insallah olmaz evrene güzel mesajlar yollayin :ddd