cigdem1994 İlk hamileliliğim yüzümde ergenlikte dahi hiç sivilce çıkmadı şimdi suratmda sürekli bişeyler çkıyo napıcam bilmiyorum sizce bu hamilelikten mi oluyo 14 haftalığım geçermi yoksa cildiyeciye gitsemmi çok çirkinleştim kızlar😥😥
MelikeEmre_ cigdem1994 benim 2.hamileligim afedersiniz istifa edince bögürünce yüzümde mor mor lekelenme oluyo ama sonradan geciyor maden suyu ile masaj yap istersen iyi gelir yada gül suyu ile .😊
utnuspirinc cigdem1994 aynen canim benim de erkenligimde dahi hic sivilcem olmadi yuzumde bir nokta dahi yoktu ama simdi asiri derecede sivilce var minik minik dolu bide kuru gibi beyazlar gibi bole pul pul bisi kullanmaya da çekiniyorum hamilelikten oldugunu biliyorum sadece ben suan 24+3deyim kizim olucak nasipse genelde kiz cocuklarda bole oluyormus sanırım 🥰
Gulcan_89 cigdem1994 benimde öyleydi canım. Hatta herkes kızın olacak dedi. Ama erkek😊 3 aylık olana kadar bekledim. Cildiyeye gittim. Bebeğe zararı olmayan temizleyici ve nemlendirici istedim. Bide antibiyotik jel verdi. Kadın doğum doktorumada sordum zararı olmaz kullanabilirsin dedi. Antibiyotik düzenli sürmüyorum. 2-3 haftada bir belki. Ama epey geçti çok şükür. Güneş kremi kullan mutlaka. İstersen cildiyeye görün çok rahatsız oluyorsan 😉
duygusm cigdem1994 Hamilelikte sebum üretimi arttığı için akneye neden olabiliyor. Sonradan düzelecektir ama çok rahatsız ediyorsa kullanılabilecek ürünler için bir doktorunuza danışabilirsiniz.
Blcns cigdem1994 boşver benim de öyle 20 haftalığım kocaman iki tane çıktı yine. Geçip gidiyor tekrar çıkıyor 🙄 takmıyorum ben hiç bir şey de sürmüyorum normaldir herhalde