Merhaba hanımlar, ben de artk bi prenses annesiyim :) 5 mart günü 38+5 olmuştuk, o zamana kadar ara ara sancı vardı ama umursamıyordum, sabah tuvalette nişanımın geldiğini gördüm hemen anneme söyledim bugün yarın doğurursun dedi :) hafif sancı vardi ama dayanılmayacak gibi değildi, yemek yedim, evde yürüyüş yaptım biraz dinleneyim derken sancı artmaya başladı ve 10 dkya düştü, eşime söyledik hemen hastaneye gidelim nolur nolmaz diye.doktor muayeneye aldı 3 cm açıklık var dedi 😱 biz şok olduk tabi yatış verdi, suni sancı taktılar nst bağladılar saat bu arada 16:00 civarıydı. Açıklık 4 cm olunca sancılar dayanılmaz bi hal aldı öğrendiğim bütün nefes tekniklerini doğum pozisyonlarını falan unuttum gitti acıdan 😂 sonra epidural verdiler yemin ediyorum yok böyle rahatlık 😀 sancıyi nst den görüyordum sadece, ara ara açıklığıma baktılar bu arada ben yürüyüş yaptım odada, çok çabuk ilerledi ve 19:40 gibi dogumhaneye aldılar. Sancı hissetmememe rağmen ıkınma hissini ve baskıyı hissediyordum. Epidural etkisiyle tam ikinamadim ve ebenin karnıma bastırması gerekti, 5-6 ıkınma sonrasında gördüğüm en güzel bebeği kucağıma koydular 😢 başladım ağlamaya 😀 size şu kadarını söyleyeyim, epidural falan doğumda hikaye, sadece sancıyi azaltıyor, normal doğum olduğu için yine herşeyi net hissediyorsun, hatta doktorum da dedi prenses doğum diye bisey yok diye. Ufak bi kesik attılar ona da estetik dikiş yaptm belli bile olmuyor dedi doktor. Prensesim 2850 gr 50 cm doğdu, şuan ikimiz de evdeyiz saglikliyiz çok şükür :) sorularınız varsa cevaplayabilirim iyi günler :)