Mom653 çok çok geçmiş olsun aynı acıyı paylaşıyoruz canım😔 18 şubatta kürtaj oldum kayıp çok kötü Rabbim bir daha yaşatmasın, doktor kontrolünü aksatma kürtaj ve düşük sonrası hemen gebelik olabilir diyorlar inşallah Rabbimin izniyle olur bize bu acıyı unutturur🙏🏻 üzülme bol bol dinlen psikolojini iyi tut dua et inşallah güzel haberler alacağız kısa zamanda🌸