Ozgurdidem benimde 1 hafta gecikmişti normalde gecikmezdi benim zaten sonra 10 gün gecikti falan ben test aldm 1 çubuk çktı net digeri çok hafif belli olmuyo gibiydi snra ben kan vermeye gittim 3 gün üst üstte ilk kan verdigim zmn sonuçta hamile oldugumu ögrendim dr hamilesin demedi ama net bişey söylemedi yani eşimin kuzeni hemşire ona attm sonucu hamilesin gözün aydın dedi ☺ şuanda 18haftalk hamileyim allahıma şükür 😍