Uykuclimon Kızlar 8 gün önce tetaanoz vuruldum 1 gün falan agrıdı ama dün baya bi iş yaptım sağ kolumu zorladım ama aşırı derecede agrıyo ondanmıdr acaba neden böyle olduki
berel15 Uykuclimon aşı olduğun kolunu iki üç gün kullanmaman gerekiyor ağır taşımaman gerekiyor yoksa ağrır şişer canım hemşirenin söylemesi lazımdı aslında saatte yirmi dk buz koy kullanma kolunu
Dygggkcr Uykuclimon aşıyla ilgili olduğunu sanmıyorum 8 gün olmuş. Zorlamış ya da ters bi hareket yapmış olabilirsiniz belki.