Arkadaşlar sonunda bebeğime kavuştum, uzun süren hasretin sonunda gerçekten bir mucizem oldu benimde.. gördüğünüz anda aşık olacağınızı garanti ediyorum🥰 şimdi size neler yaşadım kısaca anlatmak istiyorum..
20 ocak günü sabah erkenden kalktım annemle birlikte yürüyüş yapalım dedik dışarı çıktık dönerken sanki regl olmuşum gibi bir akinti hissettim eve geldiğimizde baktim sanirim nişan bu dedim ve beklemeye başladım.. hayalim kasılmalarının çoğunu evde geçirip daha sonra hastaneye gitmekti.. daha sonra kahvaltı yapmak için oturduk ve bi süre sonra sanki tuvaletimi tutamıyormuşum gibi bir sıvı gelmeye başladı ama öyle çok fazla değildi ve doktorumu aradım miktarını sordu ,yüksek ihtimalle nişanın geldi suyunun geldiğini düşünüyorsan hemen hastaneye gel dedi ben suyun bu kadar az geleceğini düşünmedim ama zaten o gün kontrolümüz vardı o yüzden de biraz ağırdan aldım.. sonra bu sıvı az az geliyordu.. eşimi aradım ve sanirim suyum geldi, hastaneye gidelim dedim daha sonra hastaneye geldik ve bu sıvı hala yavaş yavaş geliyordu hemen dogumhaneye aldılar ve ebe kontrol etti ancak yaptıgı testte suyumun geldiği net belli olmuyordu sanirim yırtıldı ve suyun sızıyor dedi emin olmak için de yatış verdi takip edelim dedi.. 1 saat sonra test sonucu artık suyumun geldiğini gösteriyordu az az ama devamlı geliyordu.. doktorum bebeğin nabzı iyi istersen suni sancı ile başlatalım doğumu dedi ve ben bunu hiç istemiyordum hayır bekleyelim bebeğim buna izin verdiği sürece her şey doğal olsun dedim ve bebek mikrop kapmasın diye antibiyotik verildi ara ara.. nstden sürekli takip yapıldı.. öğlen 12 gibi yattığım hastaneden akşamüstü 4 5 gibi son seviye sancı giriyor ama çok kısa sürüyordu ve ben hiçbir şey hissetmiyorum.. ebeye soruyorum bu kadar mı ağrı diye evet bu seviyede gelcek hissetmiyor musun diye soruyor bende hayır diyorum ve acı eşiğim yüksek sanirim diyip kendimce motive oluyorum.. ertesi gün sabah 10a kadar sancılar artmaya başladı ancak açıklığım 4cm ve ben hala hiç bisey hissetmiyorum, bebegimin suyum geldiği için de artik doğması gerektiğini biliyorum.. suni sancı asla istemiyorum sezeryan o.kadar bekledim olsun istemiyorum.. snra bi anda benim ağrılarım artmaya başladı annemi kayinvalideme gönderdim sadece eşim ve ben odadaydık kimseyi istemiyordum yanımda sadece eşim yanımda olsun destek olsun istiyordum.. sancılarım arttıkça ebe dusa girmemi tavsiye etti ve pilates topunun üstünde sancı girdikçe zipliyordum ve bir nebze de olsa sıcak su iyi geliyordu 20 dk snra çıktım be yatağa uzandım ve inanılmaz bir ağrı ve dk da bir geliyordu.. gebelikte o.kadar nefes çalışması eğitimler falan her şeyi unutuyorsun ve iyi ki eşim yanımdaydı diyorum.. ebe geldi kontrol etti ve 7cm olmuşsun dedi biraz daha dayan ama benim dayanacak halim yoktu epidural yapın bana diye bağırıyordum eşim doktoruma sordu ancak artık yapmayalım iyice açılma olmuş sabretsin demiş ve kime nasl bağırdım nasıl bir sanciydi hatırlamıyorum bile Benim için çok zordu.. yarim saat snra ebe tekrar geldi 9cm olmuşsun bile hadi geliyor bebeğin ikinma isteğin geldiğinde çağırın hemen dedi ve ebe çıkar çıkmaz eşime git çağır geliyor dedim ve 10 cm olmuştum dogumhaneye aldılar bütün gücümle ikiniyordum en zoru da ikinmaydi sanirim.. yapamayacağım zannediyorsun ama allah o gücü veriyor ve bi an önce bitsin diye elinden geleni yapıyorsun.. bebegimin bas çevresi biraz geniş olduğu için mecburen kesi atıldı yoksa çok daha kolay doğardı dedi doktorum.. sanirim 5 ya da 6 kez ikindim ve bebek üzereyken eşimi içeri aldılar.. minik mucizem kucagimdaydi bir eli de eşimin parmağını tutuyordu.. o an yaşadığım mutluluğu aşkı anlatmak mümkün değil.. çektiğin tüm acılar yok oluyor hem de bir anda ve kucağıniza sicacik mis kokulu ürkek bir yavru ceylan bırakıyorlar sanki.. allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın anne olmayı nasip etsin🙏 52cm 3520 gr ile doğdu minik oğlum.. uzun oldu, hayal ettiğimin tam tersi oldu, zor oldu ama iyi ki oldu.. siz istediğiniz kadar plan yapın bebeginiz nasıl gelmek istiyorsa o şekilde geliyor rahat olun, kendinizi koşullamayın.. bizim ki zor yolu seçti ama direndi bekledi ve 26 saat sonra kollarımdaydı.. çok uzun oldu ama belki benim yaşadığım gibi yaşayan olur diye her türlü detayı vermek istedim..🥰😊